Izaberi svoju turu, Travel Klub avanturu:
Dejan Stevanović

Zdravo! Ja sam Dejan. Rođen sam u Beogradu gde sam diplomirao istoriju, a od 2016 godine posedujem licencu turističkog vodiča. Najviše volim da obilazim kulturno-istorijske spomenike , ali uživam i u prirodi i lokalnoj gastronomiji. Moji hobiji su trčanje, planinarenje i putovanja. Da , dobro ste pročitali, putovanja! Moj hobi je i moj posao. Zato toliko uživam u njemu. Kao osoba sam slobodnog duha, ležeran i radoznao. Nadam se da cemo zajedno upoznavati nove destincije.

Ćao, ja sam Uroš iz Niša , završio sam geografiju i master studije turizma. Bavim se vođenjem tura od 2018 godine. Radoznalost me je nosila na različite krajeve sveta, dala mi je priliku da upoznam puno dobrih ljudi i da njima približim svet. Strast ka putovanjima je donela i ljubav prema jezicima, govorim engleski, španski i slovenački. Da li to bio Pariz, ili Bangkok, uvek volim da probam lokalnu hranu i upoznam lokalne običaje jednog naroda. Vidimo se na putovanju u organizaciji Travel Kluba !

Putovanja su moja strast, moj vazduh, moj izduvni ventil. Ljubitelj sam aktivnog odmora , uživam da jedrim, skijam, trčim. Radoznala sam i ceo život učim. Volim da boravim na svežem vazduhu, da uživam u lepoti prirode, volim avanturu. Hedonista, zaljubljena u život! Stečeno iskustvo rado delim kreiranjem autentičnih programa putovanja.

Dosadašnje vodičko iskustvo od Južne Amerike, preko Afrike i Evrope naučilo me je mnogo, a ono najvažnije - da putovanja nisu samo obilazak najpoznatijih atrakcija. Ona su mnogo više. Ona su novi prijatelji, novi vidici, nove reči, nove kulture, nove stranice života koje ostavljaju neizbrisiv trag. Zbog svega ovoga radujem se svakom novom putovanju, avanturi, i svakom novom poznanstvu koje mi ono donosi.

Nikada neću zaboraviti trenutak, kada sam na pitanje Šta želiš raditi kada završiš studije ? odgovorila bez razmišljanja Biću turistički vodič . To se i ostvarilo, i s ljubavlju radim ovaj posao preko 30 godina i dalje imam nameru, jer dok radim, ja živim ! Sigurna sam da je ovo jedan od najlepših poslova, posao iz snova, inspirativan i izazovan. Za mene je lepota ovog poziva i veliki broj različitih ljudi sa kojima konstantno dolazim u dodir, kulturološke, geografske, istorijske, religijske, temperamentne razlike, mnoga poznanstva, grupe za pamćenje, slavlja na putu i sl.

Ponosna na Beograd, koji je odredio moj karakter i mentalitet, priznajem da su me kao ličnost oblikovala i formirala neka Velika putovanja. Upijala sam estetske kvalitete visoke umetnosti, obrazovala um i razvijala duh okružena antičkom, hrišćanskom, renesansnom i baroknom prošlošću, savremenim dizajnom, modom i lepotom življenja. La Grande Bellezza, njen glavni grad, i čitava Italija kao svojevrsni mozaik velikih lepota, zauvek su promenili moj pogled na svet. Uživam da se, u društvu naših putnika, svaki put iznova nadahnjujem ovim i nekim novim lepotama, dok ispunjavamo život novim avanturama i novim pričama koje ćemo moći da ispričamo kod kuće.

Svako putovanje je potraga za srećom, osmesima, dobrim društvom, lepim trenucima, neobičnim mestima. Radeći godinama najlepši posao na svetu, neprekidno se trudim da pronalazim sve ovo, pa i više, a jako mi je drago kada to mogu da podelim. Volim da pojedem dobar langoš u Budimpešti, popijem finu domaću kafu u Sarajevu ili sjajan espreso u Veneciji, divim se austrijskom baroku, kao i francuskoj građanskoj arhitekturi. Zadovoljstvo putnika i taj jedan mali osmeh koji izmami sećanje na putovanje sa mnom mi je cilj svakog putovanja.

Ćao! Ja sam Sara, arhitekta u svetu putovanja. Struka i ljubav prema arhitekturi i umetnosti vodili su me širom Evrope, od Koloseuma u Rimu, preko Gaudijeve Barselone do Plečnikove Ljubljane...Dosadašnja putovanja po Evropi su samo početak, jer imam želju da obiđem ceo svet! Osim arhitekture i putovanja, veliki sam ljubitelj fotografije i pisane reči zahvaljujući kojima sam ušla u svet turizma kao reporter Travel Kluba u kojem sada, zajedno sa kolegama, radim na pripremi i organizaciji autentičnih programa putovanja. Pridružite nam se i otkrijte svet sa nama na jedan potpuno drugačiji način!

Kada sam bila mala maštala sam o tome da jednog dana postanem glumica. A onda sam porasla i poželela da ceo svet bude moja pozornica i da pričam priče putnicima za mikrofonom u autobusu i dok šetamo prelepim destinacijama. Od svih destinacija najdrža mi je Italija jer u njoj mogu da podelim pregršt lokalnih priča jer sam u toj zemlji studirala i živela 2 godine. Takođe, moram se pohvaliti da ako mene dobijete za vodiča, dobićete i najlepše fotografije sa putovanja jer je putnička fotografija moj hobi i velika strast.

Zovem se Branislav Joković. Imam tek 53 godine. Strukovni sam Ekonomista za turizam. Pišem prozne putopise, eseje i životne priče. Stvarnost olakšavam pisanjem, a ispunjavam snimanjem. Iako sam radio u medijima kancelarija mi je putujuća i enterijer joj je pokretan, sastavljen od reči, slika i kadrova. Još kao dete lutajući krio sam se u nepoznato prerano obolevši od bolesti koja se zovu putovanja. Sinhronicitet života nošen vihorom sudbine hteo je da Travel klub postane moja ustanova.

Bavim se turizmom duži niz godina. Vodim ture po Srbiji i inostranstvu. Po profesiji sam istoričar umetnosti što mi pomaže da svojim gostima pružim adekvatna znanja. Ono što me najviše privlači u turizmu je spoj putovanja i kulture. Putujuću po različitim destinacijama poput Lisabona, Madrida, Amsterdama, St Petesburga, Geteborga, Berlina ili Valete spoznao sam evropsku kulturu, shvatio njeno mesto i poziciju u odnosu na ostatak sveta.

O nama

O NAMA

Više o Travel Klubu

Travel Klub je osnovan u okviru Organizacije Stari grad za potrebe putovanja članova u zemlji i inostranstvu. Naši ciljevi su obrazovanje, upoznavanje i razumevanje sveta uz osvežen i kreativan pristup. Organizujemo putovanja kao alat za izgradnju kulture solidarnosti. Istražujemo svet neprestano, jer to nas čini mudrijima i bogatijima. Spajamo i delimo iskustva, prenosimo utiske i dobru energiju. Pakujemo snove u kofere. Uživamo u putovanjima. Pridruži nam se !

Događaji

KULTURA PUTOVANJA

Edukacija, projekti, događaji

Moderan koncept putovanja Travel Kluba zasnovali smo na originalnim i edukativnim sadržajima. Masovnost nije naš izbor. Promovišemo aktivni odmor, boravak u prirodi. Ukazujemo na značaj edukacije u turističkom sektoru organizacijom putujućih radionica i konferencija. Pratimo trendove. Misija nam je da budemo drugačiji i izvan uobičajenih okvira. Da učimo, rastemo, pomažemo, budemo bolji saputnici, kolege, prijatelji, jednostavno bolji ljudi !

Naši vodiči

NAŠ TIM

Upoznaj svog vodiča

Okupili smo se se oko zajedničke ideje da napravimo iskorak ka drugačijoj percepciji i doživljaju savremenog turizma. Naš tim čini zaljubljenici u putovanja, entuzijasti, kreativci. Srdačni , druželjubivi, strpljivi , odlučni i fleksibilni. Multitaskeri. Komunikativni. Svakog dana u pokretu. Slušamo, razumemo , organizujemo i podržavamo . Tolerantni smo za putnike i njihove zahteve, komentare i pitanja. Mi radimo najlepši posao na svetu !